Kan det ikke lade sig gøre at billederne (både i trådene og her i konkurrencen) automatisk bliver embeddet i fuld sidestørrelse når man oploader dem, synes det er uoverskueligt at sidde og klikke dem op og vurdere hvilket er bedst....
Eventuelt lave en sticky med beskrivelsen på hvordan man gør for de enkelte billedopload-sider, jeg har lavet een her for Imageshack....:
MIn er faring er at det er temmelig kompliceret indtil man får det lært og at man skal have en direkte Dåm-sikker opskrift for at lære det, for de fleste er det ikke nok bare at lave en generel formulering hvordan man gør, det skal være en skridt for skridt forklaring....
Bjarke
Bjarke skrev:
Jeg bruger Imageshack, det er gratis og simpelt...:
Først opretter man sig og oploader billederne....
Når du så skal bruge et billede, så logger man sig ind på Imageshack, klikker på My Images, så kommer der nogle thumpnails og så klikker du på "i"´et som står ved siden af Thump´en og kopierer "Direct link", går tilbage i tråden og klikker på "skriv svar" og klikker på Img over teksboksen og sætter det directe link ind hvor cursoren står imellem (Img)(Img)....
Så har du et fullsize billede i tråden....
(Forhåbentlig)
OBS, det kan godt være at man skal lave to kontoer, een for billeder i reduceret størrelse og een for billeder i fuld størrelse, jeg har lidt rod på min Imageshack, med flere dubletter....
Bjarke