Vis ubesvarede emner | Vis aktive emner | Dato og tid er 09 sep 2010 10:54 am

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar pÃ¥ emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mine allerførste billeder!
Rang: Nyankommen
Rang: Nyankommen

Køn: Ikke angivet
Kamera: canon 350d
Hej Alle sammen!

Så fik jeg endelig købt mig et spejlrefleks-kamera. 350d med et Tamron 18-200mm objektiv. Ikke prangende, men det er vel en start. Håber at billederne jeg nu smider op kan vises på dette forum. Har bare brugt postimage.org, er det optimalt eller hvordan?

Har egenli' bare tænkt mig at ligge nogle af de billeder jeg har skudt op! Efter hvert billede stiller jeg måske lige et par spørgsmål, så må i meget gerne svare hvis i føler for det! Jeg er total nybegynder, og skal helt sikkert have forklaret tingene som jeg gør til børnene i fritidshjemmet. MEGET let forståeligt i starten :wink:

Billede
Dette billede tog jeg igår da jeg var på vej hjem efter squash. Har vendt det om til negative farver. Synes det giver et håb om forår da man lige kan ane de små skud på grenene. Mening og konstruktiv kritik må meget gerne gives her :P

Billede
Et billede jeg tog den anden dag af min kammi's øje. Igen i negativ. Husk på at jeg er helt grøn i faget, så en af de vildeste effekter jeg kan komme op med er altså negativ :cry: Arbejder på det, hvilket jeg vil vise i et billede lidt længere nede. Hvad synes i her? Jeg er glad for det, ærgrer mig dog lidt over at blitzen er lidt for tydelig. Men når jeg tager blitzen fra, er lukkertiden bare super høj og jeg får et meget utydelig billede?

Billede
Dette billede. Hvordan kan jeg få farverne lidt mørkere, udover ved redigering på computeren. Synes billedet er blevet lige lovligt lyst.

Billede