Uoverensstemmelse mellem billede og fotograf

Forslag, fejl, mangler, kritik, ris og ros for FotoStart.dk generelt.
Besvar
Brugeravatar
Husmer
Rang: ULTRA BURST MODE
Rang: ULTRA BURST MODE
Kamera: Nikon d500

Uoverensstemmelse mellem billede og fotograf

Indlæg af Husmer » 08 aug 2019 16:16 pm

Thingvalla spurgte for nogle dage siden, om andre oplevede, at der var uoverensstemmelse mellem billeder og fotograf.
Og, ja. det sker til tider.
I dag har jeg oplevet det ske for et billede uploadet af Jørgen_BF.
I nyeste billeder ligger hans billede af et dødt stankelben - kommenteret af Svend, jeg selv og Jørgen.
I senest kommenterede er brugernavnet væk, og billedet er kommenteret af ASJohansen. Klikker jeg på Brugerinfo, copyright så bliver jeg ført til mit eget galleri.
Jeg vedhæfter et par billeder til info ...
mvh erik
Vedhæftede filer
IMG_4487 korrekt, i nye billeder.jpg
IMG_4486  Fejl.jpg

Brugeravatar
thingvalla
Rang: Aktiv
Rang: Aktiv
Kamera: 5D MKIII

Re: Uoverensstemmelse mellem billede og fotograf

Indlæg af thingvalla » 08 aug 2019 17:36 pm

Ja det samme sker for mig med stankelben-foto, på forsiden har Jørgen_BF copyright, går man ind på siden senest kommenterede, og kigger på thumbnail billedet har Boa nu copyright til det samme billed, og når man så klikker sig ind på billedet står der ingen copyright, men hvis man så som Erik skriver går ned i Info-Copyright-Galleri bliver man ledt til sit eget galleri. Lidt noget rod. Har som sagt oplevet det før.

Hvis man er på forsiden og og går ind i ukommenterede (billeder) og går til mit nat foto fra Ceský Krumlov ses i thumbnail at copyright er overdraget til knud_foto! Klikker man sig ind i billedet ses til højre i (mit) seneste billed/billeder at mit seneste billed er billedet af, ja hvad tror i - STANKELBEN!

Vh. Ove

Besvar