Han må sgu da være tonedøv såcowgirl skrev:Fordi Jakob kan lide at høre medlemmerne syngeEva skrev:***Jo, det er en lille ting som Jakob har ladet blive indtil testfasen er ovre ***
Ikke forstået......hvorfor lige den ordlyd

.
FS v5: Opdatering (nu er vi der snart...)
Tjah jeg ser frem til et mere up-to-date-design isf. det gamle, uoverskuelige og sammenpressede look.
Syn's allerbedst om centreringen isf. den laussige venstre-halløj-design vi har nu. Farverne syn's jeg er rigtigt fine og nogenlunde neutrale. Så alt i alt så glæder jeg mig over videreudviklingen af denne Danmarks bedste foto-portal. ![]() Mvh. Bent
Det jeg egentligt synes er det største problem, er de to store grå områder, pladsen bør udnyttes bedre. Jeg kan også godt lide at det bliver centreret, men et eller andet er der galt ![]() Screenshot fra min skærm: http://www.autohenter.dk/fs.jpg .
Som Pastorius skriver, så ka' man jo selv bestemme/vælge hvor mange billeder man vil ha' vist (gøres i nederste menu til højre) Her ses mit screenshot, hvor jeg har valgt 10 billeder, ![]() ![]() Sådan ser det ikke ud på min skærm, der er tingene pænt samlet uden de tomme områder.....til gengæld kan jeg så kun se det halve af boksene ude til højre fordi skærmbilledet er for stort til skærm
Jeg synes godt om designet og om placeringen af menuer mm.
Det er også godt lavet, at man kan vælge hvor mange thumbnails man vil se...det gør det nemt at tilpasse udseendet til sin egen skærm. De mørke neutrale farver passer godt til et fotosite, og fremhæver de forskellige billeder meget godt. Jeg synes også det nye "logo" ser ret godt ud, og passer perfekt til resten af designet. Jeg har endnu ikke haft tid til at klikke rundt og gå i dybden med tingene :oops: Det er godt gået Jakob ![]()
Jeg overgiver mig, som jeg så designet, så havde jeg ikke engang gidet at browse rundt i funktionerne, og havde derfor ej heller opdaget muligheden ![]() Dog ser jeg stadig gerne nogen større thumbnails. .
phpBB®
www.FotoStart.dk - Danmarks største fotoportal Partnersider: TechStart.dk / PXO.dk / EventyrPlakater.dk / DeepArtMedia.dk |
![]() ![]()
|