Oprydning i trådplaceringer

Information fra Administratorer samt Moderatorer om drift, ændringer mv.
Besvar
Brugeravatar
avril_hansen
Moderator
Moderator
Kamera: Canon EOS 5D mkII
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Oprydning i trådplaceringer

Indlæg af avril_hansen » 06 dec 2008 13:08 pm

Jeg foretager på opfordring en let oprydning i trådplaceringer - især i sektionen for anmeldelser, men skulle der være andre tråde der trænger til at blive flyttet af hensyn til overskueligheden er man velkommen til gøre opmærksom på det herunder. :)

Bemærk
Jeg har været lidt inkonsekvent med at skrive om trådflytningen i den specifikke tråd så hvis nogen savner deres tråd som lå i sektionen for anmeldelser, så er det fordi det ikke var en anmeldelse, men snarere et spørgsmål om 'foto teknik' eller 'ekstraudstyr' og jeg mener det må være nemt at finde frem til alligevel :)

Kenny Møller

Indlæg af Kenny Møller » 06 dec 2008 13:36 pm

Lyder super! :-)

De fleste af trådende var også ret inaktive, så mon ikke de færreste trådstartere opdager flytningen, hvis de alligevel for længst har fået svar på spørgsmål ;-)

Du er en engel, hr. Hansen! :-D

Og ja, trådende findes jo nemt igen ved en eventuel søgning. Skulle man savne dem...

Mvh. Kenny

Brugeravatar
jakobdam
Administrator
Administrator
Kamera: Sony Alpha 7R II/7R/A900/NEX6 + KM DYNAX 5D
Geografisk sted: Skive
Kontakt:

Indlæg af jakobdam » 09 dec 2008 13:58 pm

Yes, jeg har lige fulgt op på det og flyttet en håndfuld tråde mere, fra anmeldelser-fora til "Ekstraudstyr". :)

Kenny Møller

Indlæg af Kenny Møller » 09 dec 2008 14:00 pm

jakobdam skrev:Yes, jeg har lige fulgt op på det og flyttet en håndfuld tråde mere, fra anmeldelser-fora til "Ekstraudstyr". :)
Jamen, så er du også engle-flink, hr. Dam! ;-)

Brugeravatar
avril_hansen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af avril_hansen » 11 dec 2008 01:16 am

Der var flere end jeg havde regnet med! - hmm... det må gøres jævnligt tror jeg :)

Kenny Møller

Indlæg af Kenny Møller » 11 dec 2008 10:07 am

avril_hansen skrev:Der var flere end jeg havde regnet med! - hmm... det må gøres jævnligt tror jeg :)
Du kan f.eks. tage et kig her:

http://www.fotostart.dk/forum/viewtopic.php?t=15592

Det er vel heller ikke rigtigt en anmeldelse ;-)

Kenny Møller

Indlæg af Kenny Møller » 08 jan 2009 11:04 am

Hvis man indimellem kigger på forsiden af FS, så har v5 jo den herlige funktion, at man kan se de sidste nye anmeldelser. Dét kan godt indimellem "afsløre" fejlplaceringer...

Som det ser ud nu:
Zuiko objektiver...
Anthony Money // 07/01, 17:33

Test af Nikon SB 900...
HansP // 07/01, 10:36

Olympus E-3/AF i forskell...
Anthony Money // 06/01, 19:13

Lange lukkertider = langs...
bestshot // 02/01, 23:56

Ansmann Energy 16 batteri...
Wolf // 05/12, 22:47

KAMERA: Olympus E-3...
Marci // 14/11, 14:59
De fire øverste "anmeldelser" er faktisk ikke anmeldelser men enten produkt-forespørgsler eller -nyheder.

Det er en meget nemt tilgængelig indikator til at se, om nogle nye tråde i Anmeldelser måske ikke helt hører til der :-)

PS. Ved godt, jeg muligvis selv fejlplacerer dette indlæg... Det beklager jeg naturligvis. Det virkede bare oplagt at tilføje denne tråd. I må hjertens gerne slette det igen ;-)

Marci

Indlæg af Marci » 04 feb 2009 17:24 pm

Jeg syns det bliver værre og værre med de fejlplaceringer.

Hvad er det folk ikke forstår ved test & anmeldelser?

Kenny Møller

Indlæg af Kenny Møller » 04 feb 2009 18:29 pm

Marci skrev:Jeg syns det bliver værre og værre med de fejlplaceringer.

Hvad er det folk ikke forstår ved test & anmeldelser?
Mit bud: Folk overser overskriften 'Tests & anmeldelser' og klikker direkte på f.eks. 'Nikon udstyr', da de har et spørgsmål til deres Nikon-udstyr :-)

Mit forslag til en potentiel løsning: Man ændrer titlerne på grupperne i 'Tests & anmeldelser' fra f.eks. 'Nikon udstyr' til 'Test Nikon' eller 'Nikon anmeld.' eller 'Review Nikon' eller hvad f***en ved jeg... :-)

Brugeravatar
John Nyberg
Rang: ELITEBRUGER
Rang: ELITEBRUGER
Kamera: Pentax K1 og K5 samt Olympus E-30
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af John Nyberg » 04 feb 2009 23:48 pm

.... Der vil nok altid komme lidt fejlplaceringer; sådan er det. Jeg ville heller ønske, at moderatorerne og Jakob havde et system, der gjorde det lettere at flytte tråde - og få slettet de fejlagtige tråde, så de ikke forvirrer - faktisk vil de nok i bund og grund "tiltrække" endnu flere fejlposteringer....

Brugeravatar
avril_hansen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af avril_hansen » 05 feb 2009 00:10 am

Der er flyttet lidt rundt :)

Det kunne godt være der skulle et nyt navn til kategorien for at hjælpe trådstarterne :) - Jakob? ;)

Besvar