Problemer med login

Information fra Administratorer samt Moderatorer om drift, ændringer mv.
Brugeravatar
Tipman
Rang: TOPBRUGER
Kamera: Canon 7D
Geografisk sted: Kolding
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: Problemer med login

Indlæg af Tipman » 18 jan 2011 17:40 pm

Jo men hvis du ca. kan finde 3500 filer for nogle dage siden, så er de fleste da på plads, så alle ikke skal uploade... Det er vel netop i sådan en situation som denne man skal bruge sin backup.

Brugeravatar
bbcdk
Challenger
Kamera: Nikon D90
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af bbcdk » 18 jan 2011 17:42 pm

JakobFriis skrev:Der er flere backups. Jeg tror jeg har 10 backups. Hvilken skal vi bruge ? Hvordan sikrer vi at jeg ikke geninstallere en gammel avatar for nogle brugere ? Faktisk tror jeg det er hurtigere hvis folk bare uploader deres avatars igen
Det sidste nye backup vil nok være et godt bud på den du skal bruge ;-)

Brugeravatar
JakobFriis
BOFH
Kamera: Nikon D800E
Geografisk sted: Vestbjerg

Indlæg af JakobFriis » 18 jan 2011 17:46 pm

Tipman skrev:Jo men hvis du ca. kan finde 3500 filer for nogle dage siden, så er de fleste da på plads, så alle ikke skal uploade... Det er vel netop i sådan en situation som denne man skal bruge sin backup.
Måske kan jeg finde flere filer, men det er ikke helt til at gøre alle tilfredse. Hvis jeg roder med det i aften og finder flere avatars, så kan jeg altså ikke binært vurdere om det er den korrekte som brugeren ønsker - og hvad så med dem der allerede har opdateret deres avatar - de får så igen en forkert.

Brugeravatar
martinlj
Rang: ELITEBRUGER
Rang: ELITEBRUGER
Geografisk sted: Syddanmark
Kontakt:

Problemer med login

Indlæg af martinlj » 18 jan 2011 17:47 pm

Hallo .. Det er en dum avatar :-) upload nu bare en ny og begynd at skyd nogle billeder istedet :-)

Det virker tumpe at begynde og gendanne ud fra forskellige backups.

Brugeravatar
Tipman
Kamera: Canon 7D
Geografisk sted: Kolding
Kontakt:

Indlæg af Tipman » 18 jan 2011 17:50 pm

Det finder I bare ud af, jeg har ikke fundet andre fejl her på siden lige nu.
Mon Jacob kommer i gang med at kigge på elitegalleri eller hvad det nu blev til? Det ser jeg spændt frem til.

Brugeravatar
klauseren
Kamera: Olympus OM-D E-M5 & Nikon D7000

Indlæg af klauseren » 18 jan 2011 17:51 pm

Det vil garanteret kun være et par stykker der har uploadet en anden avatar idag - end hvad de havde tidligere - hvis de nu allesammen blev overskrevet med gårsdagens backup.

Alternativt kan man så ikke bare kopiere dem ind i samme mappe uden at erstatte dem der allerede ligger der, så er det kun dem uden avatarer der får deres gamle ind igen?

Brugeravatar
JakobFriis
BOFH
Kamera: Nikon D800E
Geografisk sted: Vestbjerg

Indlæg af JakobFriis » 18 jan 2011 17:57 pm

klauseren skrev:Det vil garanteret kun være et par stykker der har uploadet en anden avatar idag - end hvad de havde tidligere - hvis de nu allesammen blev overskrevet med gårsdagens backup.

Alternativt kan man så ikke bare kopiere dem ind i samme mappe uden at erstatte dem der allerede ligger der, så er det kun dem uden avatarer der får deres gamle ind igen?
Hver bruger kan uploade en avatar hurtigere end jeg kan scanne 1500 filer for om de er korrupte. Jeg kan fint kopiere filerne over i blinde, men at kopiere en korrupt fil til en ny server - det kommer avatar'en ikke til at virke af.

Brugeravatar
Rolando
Gammelsmølf
Kamera: Few medicin cure shaky hands - but IS does

Indlæg af Rolando » 18 jan 2011 19:24 pm

Korrekt Jakob Friis - det tog mig nogle sekunder at uploade min igen. Det kan vel selv den dovneste lige klare, vil jeg tro. ;O)

Et lille forslag: Måske skulle trådnavnet udvides med noget om Avatar - eks. Problemer med login og manglende avatar
- eller en ny tråd om, at ens Avatar lige skal uploades igen. Mere for, at flere får øje på det omkring manglende avatar billede.

Mvh. Bent

Brugeravatar
Woodyard
Postmand Per
Kamera: Canon dSLR
Geografisk sted: Skovlunde

Indlæg af Woodyard » 23 jan 2011 11:29 am

Det er lige som om, at FotoStart har svært ved at tage billeder seriøst.

Først ryger galleriet - billederne er væk og man skal uploade igen - og så ryger profilbillederne, som man så skal uploade igen.

Meeen det er da ganske OK, at der sker en smutter i ny og næ - og billeder er jo ikke en særlig vigtig del af et foto site.... ;-)

Besvar