Opstart af virksomhed! Spændende at være med til!

Spørgsmål/debat om semikompakt-, kompakt-, ultrakompakt- og dSLR.kameraer.
Besvar
SjornJensen
Rang: Nyankommen

Opstart af virksomhed! Spændende at være med til!

Indlæg af SjornJensen » 13 dec 2017 10:37 am

Hej alle sammen!

Jeg er fiktiv direktør i et innovationsforløb i min virksomhed. Jeg er helt klar over, at et kamera ikke bare er et kamera. Der lægger teknologi bag det, og det kræver desto mindre en mere avanceret viden for at kunne starte ''from scratch'' og selv opbygge et kamera. I vores virksomhed vil vi lave et kamera med auto-tracking - altså, at kameraet følger ens bevægelse, når man har spændt den medfølgende chip på sig. Dette betyder, at man nu kan spare kameramanden væk, og man nu selv kan optage ens videoer HELT uden at være afhængig af en ekstern person til at holde kamerat. Nå, nok om det. Jeg er ikke ude på at promovere, haha. Det er nemlig nu, at jeg har brug for jeres hjælp. Jeg er blot en 17-årig dreng, som gerne vil være en del af jeres univers. HVOR SKAL VI STARTE? Det er spørgsmålet. Jeg har ingen tidligere erfaring med kamera. Er der muligvis en af jer, som vil kunne hjælpe os på vej, bare en bette smule. Jeg ved godt, at det lyder af meget, men vi ville blive utrolig taknemmelige - og vi kan også tilbyde form for betaling af konsulentarbejde som tak for et godt samarbejde, der har ledet til en stor hjælp.

Håber i har gidet at læse alt det igennem. :photosmile:

SjornJensen

Re: Opstart af virksomhed! Spændende at være med til!

Indlæg af SjornJensen » 13 dec 2017 12:15 pm

Glemte lige at nævne, at det er igennem gymnasiet, HHX Saxogade :)

Besvar