Lystelt krøllet baggrund

Spørgsmål/debat om studierelaterede emner; eks. produktfoto, modelfoto, portrætfoto, reflektorskærme, diffuserbokse, blitzopstillinger mv.
Besvar
tisoha
Rang: Nyankommen

Lystelt krøllet baggrund

Indlæg af tisoha » 19 mar 2017 23:16 pm

Godaften.

Jeg tager normalt mine produkt billeder i en lyskasse med fast lys og baggrund. Men da der nu skal tages lidt større billeder har jeg investeret i et lystelt og lamper.
Men hold nu op den baggrund driller. Den krøller, og er slet ikke til at få til at ligge pænt så snart man har lagt et produkt der ind.

Jeg efterlyser nu en ide til hvad man evt kan bruge som baggrund i lysteltet? Som er mere fast.
Jeg har set noget have en let bøjelig hvid plade, men jeg kan ikke finde frem til sådan en.

Jeg er totalt amatør til dette :)

Brugeravatar
jakobdam
Administrator
Administrator
Kamera: Sony Alpha 7R II/7R/A900/NEX6 + KM DYNAX 5D
Geografisk sted: Skive
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: Lystelt krøllet baggrund

Indlæg af jakobdam » 19 mar 2017 23:33 pm

Den hvide plade tænker jeg nok er et lysbord (på engelske sider som eBay skal du søge på "photography light table".

Stofbaggrunde til lystelte kan du dog godt stryge - bare ikke med så høj varme og læg noget stof (eks. et lagen) imellem og stryg på vrangside.
Ejer af bl.a. PXO.dk og FotoStart.dk og tidligere Sonyambassadør
Blev du hjulpet? Husk at anbefale FotoStart.dk andre steder... :)
Portal for IT og teknologi nyheder: http://www.TechStart.dk

tisoha

Indlæg af tisoha » 19 mar 2017 23:39 pm

jakobdam skrev:Den hvide plade tænker jeg nok er et lysbord (på engelske sider som eBay skal du søge på "photography light table".

Stofbaggrunde til lystelte kan du dog godt stryge - bare ikke med så høj varme og læg noget stof (eks. et lagen) imellem og stryg på vrangside.