Rip
Oktober - Street light.. STEM IGEN!
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Stemt
![]() Rip
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!I kan nå at stemme endnu
![]()
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Har osse stemt
![]()
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Tillykke til 900sl. Igen må jeg nøjed med en andenplads (grrrr)...
![]()
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Tillykke til 900sl. Det er også et rigtigt flot billede.
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Stort tillykke til 900sl
![]() Hvor var det dejligt at se så mange deltagere og tak for tredjepladsen ![]()
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Mange tak - allesammen
@Esben: Dit billede er MEGET flot, og er teknisk meget veludført. Du var hurtig til at poste det, og jeg var sikker på at det ville vinde... ![]() Jeg var i Italien mens konkurrencen løb, og jeg tog rigtig mange "Street Light" billeder dernede, men ingen blev som jeg gerne ville, og jeg endte med at bruge dette som er taget med mit gamle D5100. Tjae - det havde jeg ikke regnet med. Enig med Cowgirl - der var mange fine imellem. Går lige i tænkeboks et par dage mht. næste måneds emne...
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Tillykke
![]() Rip
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Tillykke med sejren for det flotte billede 90sl
![]()
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Jep, afstemningen er slut og vinderen af denne omgang udfordring er dermed fundet.
Stort tillykke til 900sl ![]()
Re: Oktober - Street light.. STEM IGEN!Tillykke herfra også - det var helt fortjent og den rigtige vinder.
phpBB®
www.FotoStart.dk - Danmarks største fotoportal Partnersider: TechStart.dk / PXO.dk / EventyrPlakater.dk / DeepArtMedia.dk |
![]() ![]()
|