Blog om hvordan jeg gør.

KUN GUIDER OG TUTORIALS HER! - Har du en teknik du ønsker at indvie andre i? Selve billedtagningsprocessen, efterbehandlingen - eller begge dele? Så post din guide her, og inspirér andre ved at vise os hvordan du gjorde!
Brugeravatar
Søren N
Rang: ELITEBRUGER
Rang: ELITEBRUGER
Kamera: Et par stykker
Geografisk sted: Næstved

Re: Blog om hvordan jeg gør.

Indlæg af Søren N » 11 feb 2014 15:31 pm

Cyprianus skrev:Ret specielt ... en konform genre, hvor der ikke er meget spræl i nogen som helst retning :-)
- Når jeg ser modelfotos, er det første der falder mig ind altid: Hvorfor lukker modellerne ikke munden ? Underligt ...
mjnah det er vel op til fotografen hvor meget spræl han/hun ønsker i sine billeder men selvfølgelig arbejder man på bestilling er det kundens ønsker der gælder.
De let adskilte læber/den let åbne mund skulle signalere sensualitet og virke forførende..............................siges det :zinnocent
Mvh
Søren Nielsen

If we spent more time analyzing our photographs as we did analyzing gear we’d make much better photographs no matter what that gear is.

David Duchemin

Brugeravatar
Henrik9
Challenger
Kamera: Nikon D700

Re: Blog om hvordan jeg gør.

Indlæg af Henrik9 » 03 mar 2014 11:19 am

Cyprianus skrev:Ret specielt ... en konform genre, hvor der ikke er meget spræl i nogen som helst retning :-)
- Når jeg ser modelfotos, er det første der falder mig ind altid: Hvorfor lukker modellerne ikke munden ? Underligt ...
Ja, og hvorfor ser de altid så sure ud?

:zconfd

Besvar