Søges: Bryllups-foto locations i/ved Assens

Spørgsmål/debat om blændeåbning, lukkertid, ISO, hvidbalance, kamera sensorer og andre teknisk relaterede emner.
Besvar
Mikkel H
Rang: Bruger

Søges: Bryllups-foto locations i/ved Assens

Indlæg af Mikkel H » 09 okt 2017 20:59 pm

Hej alle,

Min kæreste og jeg skal giftes i Assens sommeren 2018. For at være lidt på forkant, er vi allerede gået i gang med at planlægge, så det hele ikke ramler sammen måneden før den store dag!

Jeg vil gerne høre, om I har nogle gode ideer til bryllups-billeder i og omkring Assens? Vi holder brylluppet ved Assens Skovpavillion, hvor ceremonien holdes i den grønne have.

Med venlig hilsen
Mikkel

Digitalbilleder
Rang: Lærling
Rang: Lærling
Kamera: Canon 1D Series
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: Søges: Bryllups-foto locations i/ved Assens

Indlæg af Digitalbilleder » 10 okt 2017 10:10 am

Hej Mikkel,

Jeg vil anbefale jer at bruge lokationen ved skovpavillionens grønne have - altså samme sted som I afholder ceremonien.
Derved sparer I tid på transport - og tid er ikke det i har mest af på dagen :-)

Hvis ikke I har et særligt sted I har et særligt forhold til - hvilket det jo ikke lader til når du efterspørger lokations - så vil jeg mene I lige så godt kan blive i den grønne have.
På mange af portrætterne vil man gå efter uskarp baggrund, og så er den ene grønne busk jo lige så god som den anden :-)

Hvad der derimod er MEGET vigtigt, det er at I har en plan B hvis det står ned i stænger. Og der kunne man jo også forestille sig at Skovpavillionen ville være et fint sted.

Kender absolut intet til Assens, men vil mene at man kan lave fine bryllupsbilleder stort set alle steder :-)

//henrik
http://www.fargotoF.dk - Fotograf stavet bagfra :-)

Brugeravatar
mokkakongen
Rang: ULTRA BURST MODE
Rang: ULTRA BURST MODE
Kamera: Canon
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Indlæg af mokkakongen » 10 okt 2017 15:14 pm

Hej Mikkel
Området ved skovpavillionen er rigtig god til den slags billeder.
En ide kunne også være den nye mole ved surfer klubben på marinaen. Der har i molen, flotte store sten, badebro og stranden selvfølgelig.
Men som Henrik har nævnt, så find et sted, hvor i kan tage dem i tørvejr, hvis nu det regner.. Der har jeg ikke lige på stående fod et bud.

Vh. Michael

Mikkel H

Indlæg af Mikkel H » 10 okt 2017 18:52 pm

Mange tak for input!

Vi har selv tænkt, at det er oplagt at tage billeder i den grønne have.
Derudover har vi træbadebroen ved stranden i tankerne og en af de 2 pynte (hedder det mon det?) ved indsejlingen til havnen :)
Eller nede ved stranden.

Alle delene er en kort køretur fra skovpavillionen, så det er forhåbentlig ikke så slemt ifht transporttid. Selvom det nok er nemmest med et billede i haven :)

Besvar