Gade 1 - Dak Lak

Mangler du inspiration? Opret en tråd med et PRÆCIST og BESTEMT tema, og lad folk uploade billeder som kan inspirere dig!
Besvar
Brugeravatar
youngman
Rang: ELITEBRUGER
Kamera: Nikon D810/700/300
Geografisk sted: Nha Trang

Gade 1 - Dak Lak

Indlæg af youngman » 11 okt 2016 01:17 am

Mor jeg er allerede traet :P

Billede

det gaar bedre

Billede

Brugeravatar
youngman

Re: Gade 1 - Dak Lak

Indlæg af youngman » 23 jul 2017 18:49 pm

DetGårNok skrev:Den er rigtig svær som inspirationsgalleri - det er vel de færreste der har billeder fra den adresse.
Fornylig var jeg i Danmark , og der saa jeg da en hel del forældre, der bar rundt på deres afkom, saa jeg formoder da ikke, at inspirationen kommer fra en bestemt addresse, men kan komme fra billeder taget over hele verdenen - :cheers:

Brugeravatar
mokkakongen
Rang: ULTRA BURST MODE
Rang: ULTRA BURST MODE
Kamera: Canon
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Indlæg af mokkakongen » 23 jul 2017 18:52 pm

:goodpost:
youngman skrev:
DetGårNok skrev:Den er rigtig svær som inspirationsgalleri - det er vel de færreste der har billeder fra den adresse.
Fornylig var jeg i Danmark , og der saa jeg da en hel del forældre, der bar rundt på deres afkom, saa jeg formoder da ikke, at inspirationen kommer fra en bestemt addresse, men kan komme fra billeder taget over hele verdenen - :cheers:
Det er jo ment som inspiration.. ikke som nogen man skal kopiere

Brugeravatar
youngman

Indlæg af youngman » 23 jul 2017 19:26 pm

DetGårNok skrev:
youngman skrev:
Ahaaa, men hvordan kan jeg vide, at det drejer sig om det?
Jeg forholdt mig jo blot til overskriften.
Det maa du undskylde, jeg ser billederne og får inspiration fra dem her på FS og overskriften er for mig ikke det væsentlige - jo en overskrift er agnen, som skal få dig og mig til at åbne tråden, og der har jeg nok fejlet - forfatter bliver jeg nok aldrig :cheers:

Besvar