løs låg

Spørgsmål/debat om computer hardware; eks. processor, RAM, bundkort, grafikkort, lydkort mv.
Besvar
mark

løs låg

Indlæg af mark » 04 jul 2012 00:22 am

Hej :)

Har netop fået denne nye printer hp Photosmart 7510 e-all-in-one.
Er der nogen der med sikkerhed kan sige om udskriftsbakken kan tages helt ud af printeren?? Når jeg løfter låget for at komme papir i, så er jeg nød til at holde på den og det virker lidt underligt.

Håber meget på svar
/Mark

Brugeravatar
TJN
Rang: TOPBRUGER
Kamera: Canon EOS 5D Mark III
Geografisk sted: KBH
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: løs låg

Indlæg af TJN » 04 jul 2012 00:24 am

Hmm hvad står der i din manual ?

mark

Indlæg af mark » 04 jul 2012 08:12 am

Manualen fortæller kun at der skal papir i. Der er ingen steder der er et billede, hvor det fremgår at bakken skulle kunne tages ud :zconfuse

mark

Indlæg af mark » 04 jul 2012 09:14 am

Hej igen

Den løse udskriftsbakke er en skade og jeg får en ny printer. Fik en printer i sidste uge med nøjagtig samme skade og den nye jeg købte hos anden forhandler havde samme skade. Ærgrer mig at jeg ikke noterede serie nr på førstekøbt printer.
/Mark

Brugeravatar
TJN
Kamera: Canon EOS 5D Mark III
Geografisk sted: KBH
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Indlæg af TJN » 04 jul 2012 09:25 am

mark skrev:Hej igen

Den løse udskriftsbakke er en skade og jeg får en ny printer. Fik en printer i sidste uge med nøjagtig samme skade og den nye jeg købte hos anden forhandler havde samme skade. Ærgrer mig at jeg ikke noterede serie nr på førstekøbt printer.
/Mark
Fedt du fandt ud af det, men sandsynligheden for forhandlere i samme by bytter skadet vare er dog sindsyg lille, og udlevere dem igen til kunderne. Du må da kunne fornemme og den nye printer har været åbnet.
Men godt du fik det løst

Besvar