Hvilke hovedtelefoner?

Spørgsmål/debat om computer hardware; eks. processor, RAM, bundkort, grafikkort, lydkort mv.
guppy
Rang: TOPBRUGER
Rang: TOPBRUGER
Kamera: OM-D E-M10

Re: Hvilke hovedtelefoner?

Indlæg af guppy » 17 sep 2015 10:09 am

rip59 skrev:
guppy skrev:Anyway jeg skylder vist en opdatering her.

Så da jeg ikke kunne prøve de andre modeller med lyd endte jeg med QC25, det er ikke helt den "sluk for verdenen" effekt som diverse reviewers påstår, med det tager det værste af bas støj og baggrund støj.

Efter en uges brug er eneste klage punkt at lyden uden ANC er horribel -omvendt kører jeg stadig på første batteri selv med 8 timer dagligt brug.

Pro tip: hvis du har en Android telefon som ikke er fra Samsung så er det pisse ligegyldigt hvilken model du tager lydstyrke knapperne vil alligevel ikke virke og pt. er iPhone udgaven små 600 kr billigere. (Sælgeren i elgiganten påstod hårdnakket at iPhone udskrev ikke ville virke til min Android)

PS. Skrevet på telefonen stavefejl vil forekomme
Da man jo ikke kan få en "straight" model uden tilhørsforhold til enten Android eller iPhone, købte jeg min som en Android version, så kan knægten da i alle fald bruge den som tiltænkt. Men jeg testede, den virker som tiltænkt, skru op/ned, start/stop og tag telefonen til min Lumia 640 XL med Windows Phone 8.1. I Sverige koster begge modeller 1.990 Skr.

Rip
Havde ellers forstået at det kun var samsung vol +/- virkede med, men nu er den eneste forskel ledningen og der må man kunne få en kina udgave relativt billige ( bose.dk vil have 250 kr for den )
Air VPN - The air to breathe the real Internet
Gammel glas | Yashica ML 50mm f/1.4 | Konica Hexanon 40mm f/1.8 | Revuenon-special 135mm f/2.8

Brugeravatar
rip59
Rang: ELITEBRUGER
Rang: ELITEBRUGER
Kamera: Nikon
Geografisk sted: Skåne, Sverige

Indlæg af rip59 » 19 sep 2015 08:59 am

guppy skrev:Havde ellers forstået at det kun var samsung vol +/- virkede med, men nu er den eneste forskel ledningen og der må man kunne få en kina udgave relativt billige ( bose.dk vil have 250 kr for den )
Ja mig med, men kunne ikke dy mig for at teste ;) Men mange steder regner man slet ikke med Nokia/MS's produkter når man tester mobiler, så derfor kan man tit blive positivt overrasket.

Rip
"Vær nidkær med hvad du skriver, men storsindet med hvad du accepterer!". Internetadfærd
UV-filter = Uden Virkning filter.
ISO, Blænde og lukkertid, Video

Brugeravatar
SørenM
Rang: SUPERBRUGER
Rang: SUPERBRUGER
Kamera: Sony A7R3

Indlæg af SørenM » 12 jan 2016 21:58 pm

ChristianSH skrev:Tinitus er jo (for langt de fleste) en selvforskyldt lidelse fordi man ikke har passet på sig selv..
...og så er der nogen af os som har det i sindssyg grad totalt uden at have hørt høje lyde :(

Besvar