Gerne noget virkeligt nemt

Hvad jeg lige kunne finde virker http://www.unoeuro.com som en mulighed?
Venlig hilsen Jesper
Webhotel til wordpress anbefalinger
Webhotel til wordpress anbefalingerDer er gamle tråde med dette, men jeg kunne godt tænke mig nogle lidt opdaterede anbefalinger.
Gerne noget virkeligt nemt ![]() Hvad jeg lige kunne finde virker http://www.unoeuro.com som en mulighed? Venlig hilsen Jesper
Senest rettet af Hasseltoft 20 jul 2012 09:15 am, rettet i alt 1 gang.
Webhotel til wordpress anbefalingerGigahost.dk er min favorit. Du skal selv installere wp men det er også ganske simpelt
![]()
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerDet var så allerede der, det gik galt for mig sidst jeg prøvede at oprette en hjemmeside.
Venlig hilsen Jesper
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerJeg følger lige med her Jesper, jeg er selv igang med at lede og (prøve) at forstå den her komplekse internetverden, i forbindelse med oprettelse af hjemmeside.
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerHar gode erfaringer med både gigahost og meebox
Hos meebox bruger de CPanel, så du har mulighed for at selv bestemme en masse indstillinger (subdomæner, databaser, brugere osv) - modsat fx one.com og lignende udbydere. Vigtigere for dig måske, har du også adgang til one-click installer-scripts hos meebox. Dvs du bare kan klikke en gang og så har du installeret fx wordpress, joomla, drupal osv. Edit: Nu kom Emil lige indenom.. I skriver bare hvis I har brug for hjælp til oprettelse, installering eller lignende.. Har stor erfaring og lavet en del sider i wordpress ![]()
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerJeg har brugt unoeuro en del år efterhånden, og har ingen klagepunkter.
Jens
http://www.jensg.dk
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerJeg bruger Mlhosting.dk til mine sider. Der er en billig løsning og en dyere løsning. Kan klart anbefale dem.
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerBruger selv one.com, her skal du også selv installerer wordpress, men hvis du løber ind i problemer er deres 24-7 chat flinke til at hjælpe.
/Lars
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerBruger meebox - utrolig nemt og i sidste uge blev min side hacket af russere og jeg sendte et support spøgsmål kl 23 og fik svar med det samme og var oppe og køre igen efter 15 minutter da der tages backup - så også god service
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerjeg bruger surftown, de har en 1-click toolbox der selv installere wordpress, det har jeg brugt og det er rimelig nemt... og er der tvivl er der god support på deres hjemmeside eller hvis du skriver til dem
![]()
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerTak for anbefalingerne ind til nu og tak til Karinsky for at tilbyde hjælp, det er rart at vide.
Emil godt at vide at jeg ikke er den eneste der er nybegynder ud i det her. Jeg tror jeg går efter en "one click" løsning, der er ingen grund til at gøre det sværere end nødvendigt. UnoEuro og Meebox lyder umiddelbart som nogle gode bud. Surftown har for dårlige ratings på trustpilot til at jeg vil binde an med dem. Venlig hilsen Jesper
Re: Webhotel til wordpress anbefalingerJeg bruger www.i123.dk
Jeg har aldrig oplevet problemer ved dem, har selv installeret min Joomla løsning. De tilbyder gratis installation af såvel Joomla som Wordpress. Mfh. Lars. Re: Webhotel til wordpress anbefalingerJeg bruger også meebox, og det har indtil videre været relativt simpelt at installere wordpress der. Dog må jeg indrømme at jeg har problemer, da jeg max kan uploade filer af størrelsen 1 mb, hvor de "klassiske" Wordpress løsninger ikke helt ser ud til at lykkes endnu
Re: Webhotel til wordpress anbefalinger.. cliche.dk
har netop i dag oprettet et nyt domæne (tog 1½ time fra bestilling til domænet var oppe) og dertil 10 minutter til at installere wordpress, det er no nonsense og nu skal der designes ![]() gamma suite til 9 kr pr måned (+ moms dog !)
phpBB®
www.FotoStart.dk - Danmarks største fotoportal Partnersider: TechStart.dk / PXO.dk / EventyrPlakater.dk / DeepArtMedia.dk |
![]() ![]()
|