Selvportrætter

For hverdagens snapshots, eksperimenter og diverse. Herunder eksperimenter med diverse kamerateknikker og efterbehandling.
Besvar
Brugeravatar
raj
Rang: ELITEBRUGER
Kamera: a9 AF-magi
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Selvportrætter

Indlæg af raj » 18 sep 2018 17:09 pm

hej alle,

i denne tråd kan man dele selvportrætter.
Jeg vil foreslå, at man deler billederne i formatet

[ url= adresse på high res billede][ img]max 600px i bredden efter forumreglen[/img][/url]

Det vil lave et lille billede, der kan klikkes på til en større version. Fjern mellemrummet fra klammen i følgende [ url og [ img

F.eks.:

Billede

Brugeravatar
Esben Sørensen
Kamera: Analog + digital Nikon SLR og Yashica Electro
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: Selvportrætter

Indlæg af Esben Sørensen » 16 dec 2019 16:24 pm

Hejsa,
Jeg synes egentlig godt folk kunne give denne tråd lidt mere opmærksomhed. Jonas, du udfordrede mig for lidt over et år siden til at tage et "afslappet" selvportræt, og her er så mit bud, taget i bådens cockpit, under teltet, med kameraet liggende på ruffet. Pladsen er lidt trang, så helt let var det ikke...
DSC_9558.jpg
Jeg synes selvportræt er en sjov disciplin, så jeg kan ikke udelukke jeg forsøger mig en anden gang, hvor forholdene er lidt bedre. Personligt kunne jeg tænke mig lidt mere lys omkring øjnene og mørkere baggrund i næste forsøg. :)

Mvh. Esben

Brugeravatar
Finsen
Rang: SUPERBRUGER
Rang: SUPERBRUGER

Re: Selvportrætter

Indlæg af Finsen » 17 dec 2019 02:42 am

Så må vi se om vi kan skubbe lidt liv i tråden, jeg lavede den her for et par år siden, det er måske ikke helt fair med brillerne, det er 3d briller fra bio, som reflektere lyset på en sjov måde, som jeg husker er der brugt en hel del lys.
Jeg har lidt travlt pt. men skal nok vende tilbage med lidt feedback-

mvh. Finn
P3278527.jpg

Besvar