Jeg har fået standeret mit Manfrotto stativ med et nyindkøbt Sirui-kuglehoved. Og så venter jeg spændt på at Fuji producerer et X-2H med imagestabilizer indbygget....men indtil da...

Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Jeg har fået standeret mit Manfrotto stativ med et nyindkøbt Sirui-kuglehoved. Og så venter jeg spændt på at Fuji producerer et X-2H med imagestabilizer indbygget....men indtil da... ![]()
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Tjah jeg er fuldt ud tilfreds med min X-T3 selvom jeg glæder mig til den annoncerede FWU her i april. Hvad jeg savner er en Fuji kompatibel TTL makroflash ala YN24EX men gerne i Godox pakning. Indtill da tænker jeg lidt i retning af det her https://sites.google.com/canning.family ... BWnE-Xvg7s https://www.youtube.com/watch?v=DjxPCHzdu10 Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Har taget nogle billeder i dag, de ligger her: https://flic.kr/s/aHsmxiYKqs Skal lige omstille mig lidt mht manuel fokus, det bliver nemt lidt spændende når motiverne bevæger sig. Til gengæld er modstanden i fokusmekanismen helt perfekt og det er generelt set temmeligt nemt med focus peaking. Generelt et rigtig lækkert objektiv der er overgået mine forventninger både mht billedkvalitet og byggekvalitet. Tror den ender med at være mere eller mindre fastmonteret i en længere periode.
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Det kan jeg godt forstå, det er jo et spændende objektiv og et lækkert look. Dejlige billeder, man får jo helt lyst til at købe et selv ![]()
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Det bli'r spændende hvad den kommende firmware kan bidrage med. Jeg har hørt lidt forskelligt. Nogle af forbedringerne har jeg ikke så meget at bruge til; primært noget med video. Jeg har tidligere brugt mange penge på diverse macroobjektiver og macro flash systemer. Jeg brugte det sjældent, så det er ikke noget jeg prioriterer højt. Jeg er lige kommet hjem fra en lille tur i skoven med den nye 90mm. Jeg kom i tanke om, at mit monopod stod og kedede sig i et hjørne, så det blev anvendt idag. Der skulle ikke gerne være rystede fotos på "kamerarullen" ![]()
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Jeg har købt et fotolærred, med et billede af min kæreste og jeg trykt på fra Foto.dk. Og så endda med noget rabat.
Spændt på hvordan kvaliteten på lærredet er, andre som har erfaringer derfra? ![]()
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Janus wriststrap til begge kamera + en Peak Design Leash Kamera Strap/Sling
/Per
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Fujifilm X-H1 med VPB-XH1 batterigreb/booster. IBIS fungerer i øvrigt
aldeles fremragende #KnapSåMangeRystedeFotos ![]() ![]()
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Jeg har i dag købt et Nikon D5200 og er nu tilbage herinde efter et par år uden for forumet. (kunne ikke komme ind på den gamle)
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...En taske der skal laves til kamerataske til mit Hasselblad (godt man er lidt kreativ og i stand til at sy selv), en pakke Kodak Portra 400 og en pakke Kodak Ektar 100 (begge 120 film), og en trådudløser med bulbfunktion.
Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Hvor købte du trådudløseren? Og hvad er det for en? Jeg overvejer at anskaffe nogle flere så jeg ikke skal huske hvor de ligger ![]() Re: Den officielle: "Hvad har du købt i dag" tråd...Hej Søren.
Jeg købte den hos min lokale fotohandler (Mimosa foto i Århus). Men jeg har set dem i forskellige længder hos macodirect.de - der er de også lige lidt billigere end herhjemme. Jeg har selv tænkt at jeg skal have et par stykker - i forskellige længder.
phpBB®
www.FotoStart.dk - Danmarks største fotoportal Partnersider: TechStart.dk / PXO.dk / EventyrPlakater.dk / DeepArtMedia.dk |
![]() ![]()
|