Fotografassistent søges til studie på Islands Brygge

Lav et opslag her, hvis du SØGER en fotograf til eks. bryllup eller andre typer fotoopgaver - ELLER hvis du ER FOTOGRAF og vil UDLEJES til diverse opgaver, eller søger en MODEL.
Besvar
me_charlotte

Indlæg af me_charlotte » 06 jul 2012 11:08 am

Kunne du tænke dig at snuse til arbejdet som fotograf? Jeg har brug for en fast assistent til at arbejde sammen med mig i studiet. Arbejdet er ulønnet, ca. 20 timer ugentligt, på hverdage i dagstimer. Du skal kunne arbejde med mig mindst 4 måneder, med start sidst i august. Der er mulighed for at lære en masse om at fotografere i studie, lyssætning, kundeadministration/pleje, regnskab og meget mere... Dit arbejde vil være af meget praktisk art, men du kommer også til at fotografere når jeg har modeller. Du kommer med på de workshops jeg afholder i efteråret, i kamerateknik og fotografering og Lightroom. Både helt nybegyndere og lidt mere øvede er velkomne. Hvis du er øvet med egen hjemmeside mm. er der ingen grund til du skriver, da du vil kede dig:-) Send mig en mail og fortæl lidt om dig, hvad du bedst kan lide at fotografere, dit niveau og hvad du kan tilbyde: mail@charlottehammer.dk skriv "assistent" i emnefeltet.
Du kan se hvad jeg laver her: https://www.facebook.com/charlottehammer.fotografi
Mange hilsner Charlotte Hammer

RawShooter

Indlæg af RawShooter » 08 jul 2012 20:01 pm

Jeg er frisk på en ulønnet job i 4 mdr :) lige hvad jeg søger. Bor selv i kbh og er klar til at tage fat og lære noget mere om fotograf arbejde.

Du kan fange mig her eller på 60435313

Mvh

Rabih - RawShooter

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Brugeravatar
cowgirl
Challenger
Kamera: Olympus og Canon
Geografisk sted: Nørrebro
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: Fotografassistent søges til studie på Islands Brygge

Indlæg af cowgirl » 08 jul 2012 23:31 pm

RawShooter skrev:Jeg er frisk på en ulønnet job i 4 mdr :) lige hvad jeg søger. Bor selv i kbh og er klar til at tage fat og lære noget mere om fotograf arbejde.

Mvh

Rabih - RawShooter

Du skal kontakte hende direkte ikke her i tråden.

RawShooter

Indlæg af RawShooter » 09 jul 2012 06:05 am

cowgirl skrev:
RawShooter skrev:Jeg er frisk på en ulønnet job i 4 mdr :) lige hvad jeg søger. Bor selv i kbh og er klar til at tage fat og lære noget mere om fotograf arbejde.

Mvh

Rabih - RawShooter

Du skal kontakte hende direkte ikke her i tråden.
Har jeg også gjort !

Parkhotel

Indlæg af Parkhotel » 09 jul 2012 07:48 am

me_charlotte skrev:Kunne du tænke dig at snuse til arbejdet som fotograf? Jeg har brug for en fast assistent til at arbejde sammen med mig i studiet. Arbejdet er ulønnet, ca. 20 timer ugentligt, på hverdage i dagstimer. Du skal kunne arbejde med mig mindst 4 måneder, med start sidst i august. Der er mulighed for at lære en masse om at fotografere i studie, lyssætning, kundeadministration/pleje, regnskab og meget mere... Dit arbejde vil være af meget praktisk art, men du kommer også til at fotografere når jeg har modeller. Du kommer med på de workshops jeg afholder i efteråret, i kamerateknik og fotografering og Lightroom. Både helt nybegyndere og lidt mere øvede er velkomne. Hvis du er øvet med egen hjemmeside mm. er der ingen grund til du skriver, da du vil kede dig:-) Send mig en mail og fortæl lidt om dig, hvad du bedst kan lide at fotografere, dit niveau og hvad du kan tilbyde: mail@charlottehammer.dk skriv "assistent" i emnefeltet.
Du kan se hvad jeg laver her: https://www.facebook.com/charlottehammer.fotografi
Mange hilsner Charlotte Hammer
Også lige noget for mig.
Udsteder du en form for bevis på det man har lært hos dig i de 4 måneder?

me_charlotte

Indlæg af me_charlotte » 10 jul 2012 22:41 pm

Hej Parkhotel...Jeg har fået rigtig mange henvendelser, tak for din interesse:-)

Mange hilsner Charlotte

Brugeravatar
legrevedotcom
Rang: ULTRA BURST MODE
Rang: ULTRA BURST MODE
Kamera: Canon 5D mk III, erfaring med Sony FS, RED, Alexa
Geografisk sted: København / Nordsjælland
Kontakt:

Indlæg af legrevedotcom » 05 sep 2012 21:50 pm

Parkhotel skrev: Også lige noget for mig.
Udsteder du en form for bevis på det man har lært hos dig i de 4 måneder?
Ved godt tråden er død ifht. OP, men må lige knytte en kommentar til Parkhotels spørgsmål.

Du ville ikke kunne bruge sådan et "bevis" til noget som helst. Det er ikke et testamente på at du er blevet dygtigere eller kan alle teknikerne indenfor foto.
Ironisk nok, så har jeg aldrig haft vist mit svendebrev nogen af de steder jeg har arbejdet efterfølgende. Det er hvad det er... et stykke papir.

Det der tæller er dine billeder og hvor effektivt du kan benytte de mange redskaber der nu er til at løse en given opgave.

beyana_ai
Rang: Nyankommen
Kamera: Sony A7 ii

Indlæg af beyana_ai » 28 jun 2019 13:02 pm

Hey hey,

Jeg er interesseret i rollen hvis den stadig er ledig:)

Fang mig paa 24227625.

Bh
Beyan

Brugeravatar
janimal
Kamera: Canon EOS5DmII + EOS7DMII + EOS R
Geografisk sted: Bjæverskov
Kontakt:

Indlæg af janimal » 28 jun 2019 13:11 pm

Beyana_ai se lige på datoen inden du svarer. opslaget er 7 år gammelt ! tror der er fundet en siden da !

Besvar