Erhvervspraktik søges !

Lav et opslag her, hvis du SØGER en fotograf til eks. bryllup eller andre typer fotoopgaver - ELLER hvis du ER FOTOGRAF og vil UDLEJES til diverse opgaver, eller søger en MODEL.
Besvar
Helenesjoerslev
Rang: Nyankommen
Rang: Nyankommen
Kamera: Canon EOS 760D
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Erhvervspraktik søges !

Indlæg af Helenesjoerslev » 02 dec 2017 12:02 pm

Hej alle I herlige fotoentusiaster !

Da jeg er så heldig at gå på Medieskolernes fotograf-grundforløb i Viborg m. afslut d. 11 januar 2018, så er jeg igang med at kigge efter praktikpladser.
Kender I evt. nogen steder eller mangler I endda selv en praktikant, så smid da lige en kommentar eller en besked af sted !

Lidt info om mig:
Jeg er en meget udadvendt og lærenem glad 19 årig esbjerggenser, som har givet det meste af sin fritid og al sin kærlighed til fotografiet de sidste 5-6 år.
Jeg har mest gjort mig i portrætter, bryllupper, børnefotografering, samt en masse andet lige fra gravid til urbex, så jeg er en meget nysgerrig sjæl når det kommer til fotografiets mange aspekter. Jeg har brugt (og stadig gør) meget tid på at forbedre mine evner indenfor fx photoshop, hvilket har ført til jeg har en god færdighed indenfor redigering.

Som ovennævnt, så er jeg igang med Viborg Medieskolers fotograf-grundforløb. Det har været min drøm i 5 år, at komme ind på denne uddannelse.

Hvis I vil se mere til noget af mit arbejde, så kan dette ses her: https://helenesjoerslevn.myportfolio.com/projects

Send mig en besked eller andet, hvis I kender/selv mangler en praktikant, eller hvis I blot vil høre mere.

Mvh
Helene Sjørslev

Besvar