Fotograf til bryllup

Lav et opslag her, hvis du SØGER en fotograf til eks. bryllup eller andre typer fotoopgaver - ELLER hvis du ER FOTOGRAF og vil UDLEJES til diverse opgaver, eller søger en MODEL.
Besvar
crowncastle
Rang: Nyankommen
Rang: Nyankommen

Fotograf til bryllup

Indlæg af crowncastle » 07 feb 2018 17:12 pm

Hej

Min kæreste & jeg skal giftes d.11.8.2018 i Karlslunde. Vi er derfor på udkig efter en (amatør)fotograf som gerne vil forevige denne dag for os. Vi har et relativt stramt budget(3.000.- til 4.000.-) og håber på at vi herigennem kunne opnå kontakt eller få links til relevante muligheder.

Vi forestiller os at der skal tages billeder før & efter vielsen samt billedserie på en udvalgt lokation. Til sidst evt. par(evt. gruppe) billede(r) ved receptionen.

Vi glæder os til at høre fra Jer.

De bedste hilsener

Jesper

Digitalbilleder
Rang: Bruger
Kamera: Canon 1D Series
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: Fotograf til bryllup

Indlæg af Digitalbilleder » 08 feb 2018 19:20 pm

Hej Jesper,

Tag et kig på www.fargotoF.dk og kontakt og smid mig en mail på kontakt@fargotoF.dk hvis I kan lide billederne.

Tror godt vi kan finde hinanden rent budget mæssigt!

//henrik

Brugeravatar
RobertHendel
Kamera: Nikon D800, D600, D300s, D7100
Geografisk sted: København
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Indlæg af RobertHendel » 14 feb 2018 11:09 am

Jeg vil også kunne løse den opgave inden for budgettet. Kig evt forbi roberthendel.dk og smid en mail via formularen dér ...

kurtchr
Rang: Lærling
Kamera: Fuji XT-1

Indlæg af kurtchr » 28 apr 2018 00:21 am

Hej Jesper
Jeg vil gerne fotografere jeres bryllup. Jeg er en prisvindende amatørfotograf, der jævnligt udstiller mine fotografier. Jeg tager 400 kr i timen (eller hvad vi aftaler) og for det får I færdigredigerede billeder i enten sort/hvid eller farve (efter aftale).

Jeg fotograferer med et 100% lydløst kamera (ingen kliklyde) og er derfor diskret. Jeg bruger både digitale og ældre, manuelle objektiver, der giver et flot skær i portrætter.

Jeg tilbyder også fotografering med spejlereflekskamera fra 1970´erne, der især giver flotte portrætter. Her kommer der omkostninger oven i til film og fremkaldelse.

I kan se nogle af mine billeder her https://kurtchristensen.format.com/3632293-portraet#1

Hilsen Kurt

rblphoto
Kamera: Nikon D800/Nikon D600

Indlæg af rblphoto » 24 maj 2018 13:03 pm

Hejsa.
jeg har stadig datoen ledig og ville da elske at måtte forevige jeres bryllup.
leder i stadig?

jeg er sikekr på jeg kan give jer en god konkurrence dygtig pris på de pakker der.
så kan i selv vælge hvad passer jer bedst.
I kan se tidligere billeder jeg har taget her: https://rasmusbruuslarsen.passgallery.c ... ings/store
jeg kan kontaktes på rasmusbruuslarsen@gmail.com

Besvar