Fotograf søges til bryllup 17-8-19

Lav et opslag her, hvis du SØGER en fotograf til eks. bryllup eller andre typer fotoopgaver - ELLER hvis du ER FOTOGRAF og vil UDLEJES til diverse opgaver, eller søger en MODEL.
Besvar
HenrietteThorsen
Rang: Nyankommen

Fotograf søges til bryllup 17-8-19

Indlæg af HenrietteThorsen » 31 aug 2018 11:21 am

Hej
Vi søger en dygtig fotograf til vores bryllup d. 17/8-19 i Glyngøre. Det hele bliver holdt på en lokation inkl. Vielse. Vi søger en der kan fange de gode øjeblikke, hvor portrætterne ikke bliver opstillede.
Er der nogen der kunne være interesseret eller har kontakter der kunne, så må i meget gerne sende nogle af jeres billeder eller et link til dem.
Mvh. Henriette

Brugeravatar
EneQ
Rang: Aktiv
Rang: Aktiv
Geografisk sted: København
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: Fotograf søges til bryllup 17-8-19

Indlæg af EneQ » 31 aug 2018 11:47 am

Hej Henriette,

Tillykke med det kommende bryllup. Glyngøre er dog lidt væk min hjemmebane i København. Men hvis I kan lide mit arbejde så finder vi nok en løsning på det.
Kig gerne forbi https://weddingsbyme.dk

Go' weekend.

Martin Dalsgaard
Rang: BURST MODE
Kamera: Canon 5D Mark III
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Indlæg af Martin Dalsgaard » 31 aug 2018 12:20 pm

Hej Henriette
Hvor meget af dagen ønsker i fotograf til?
Du kan se mine billeder og priser på www.dalsgaardfoto.dk - kontakt mig endelig igen hvis det har interesse. Jeg kommer fra Aarhus, så kørslen kan sagtens lade sig gøre.
Mvh Martin

Hougaardfoto
Kamera: Nikon D700
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Hougaardfoto » 31 aug 2018 13:54 pm

Hej med jer

Tag et kig på http://hougaardfoto.dk/ - jeg har en bryllupsjournalistisk stil hvor jeg netop koncentrerer mig om at indfange autentiske øjeblikke. Jeg afdækker bryllupsdagen sådan som den naturligt udspiller sig – og indfanger øjeblikket uden at påvirke begivenhederne. Læs meget mere på hjemmesiden. Der er også masser af billede-eksempler og forskellige pakker at vælge imellem. Vi kan altid strikke en pakke sammen som passer jer.
I er meget velkommen til at kontakte mig via hjemmesiden.

Vh
Erik Hougaard
fotograf

http://hougaardfoto.dk/

monjawormser
Rang: Lærling
Rang: Lærling
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Indlæg af monjawormser » 01 sep 2018 18:07 pm

Hej Henriette
Stort tillykke med forlovelsen! Jeg sørger for, at billederne afspejler jer, præcis som I er, og vil være autentiske, ikke overposerede, fyldt med følelser og smukke øjeblikke. Tag endelig et kig på min hjemmeside www.monjawormser.com og skriv gerne på :) Jeg tilbyder både en second shooter og videograf, som kan være en af delene :)

Hvis I har lyst til at se et galleri fra tidligere bryllupper skriv endelig til info@monjawormser.com, så sender jeg links :)

Bedste hilsner
Monja

HenrietteThorsen

Indlæg af HenrietteThorsen » 02 sep 2018 11:06 am

Mange tak for jeres beskeder!
Vi havde lidt tænkt, at fotografen skulle tage billeder af gæsternes ankomst, vielsen (som forhåbenligt foregår udenfor), og receptionen bagefter. Vores budget er ikke overvældende, så det bliver nok ikke til et heldagsjob. Vi har ikke helt besluttet os for, om vi vil have deciderede portrætbilleder endnu. Der var håbet lidt, at fotografen kunne fange de naturlige øjeblikke, så det ville kunne være vores bryllupsbillede. Vi vil også heller bruge fotografens tid på, at fange brylluppet og gæsterne, i stedet for en times portrætsession bare med os.

Brugeravatar
JenODem
Rang: ULTRA BURST MODE
Rang: ULTRA BURST MODE
Kamera: Nikon

Indlæg af JenODem » 04 sep 2018 23:10 pm

Hej Henriette

Jeg vil meget gerne byde ind på opgaven med fotografering af jeres store dag. Jeg har lige afsluttet et projekt hvor budgettet var begrænsende og det endte faktisk ok. Jeg mener godt der kan blive decideret bryllups billeder samtidig med at vielsen er i "kassen".

Jeg har nogle kilometer til Glyngøre med det findes der ud af.

Send mig en privat besked hvis vi skal se om enderne kan nå sammen.

Besvar