Indkøb af blæk hos epson

Spørgsmål/debat om efterbehandling i diverse programmer; Adobe Photoshop, Paint Shop PRO, GIMP mv.
Besvar
sally77
Rang: Bruger
Rang: Bruger
Kamera: Nokon D800, Nikon D90, Nikonos5, LumizTZ5
Geografisk sted: En lille båd der gynger
Kontakt:

Indkøb af blæk hos epson

Indlæg af sally77 » 12 sep 2017 11:54 am

Hej!
Jeg sværger til originalt blæk. Epson selv har en hurtig levering, men det kommer fra Tyskland. Vær obs på, at de ofte kommer med nogle tilbud, hvis man søger på blækpriser på nettet. Slå til med det samme - de forsvinder. Der kan også ske det, når man er inde, hvor de f.eks har lovet 20 % på blæk, så kan de også godt løbe fra det, selv om man kun har gået den direkte vej til bestillingen. Det har jeg lige nu brugt halvanden time på på 4 forskellige computere. :evil:

Brugeravatar
Bo Bjerre
Rang: ULTRA BURST MODE
Rang: ULTRA BURST MODE
Kamera: Nikon, Nikon
Kontakt:

Re: Indkøb af blæk hos epson

Indlæg af Bo Bjerre » 12 sep 2017 14:11 pm

Jeg ved ikke hvilken printer, det er til? Når jeg køber blæk til min (store) canon maskine, finder jeg priser på nettet. Hver gang ender jeg med at købe det hos www.EWJ.as i Vejle. Og de har det på lager, så jeg kan hente det samme dag hvis det haster.
Bo //

nikon
Rang: ELITEBRUGER
Rang: ELITEBRUGER
Kamera: Nikon
Kontakt:

Re: Indkøb af blæk hos epson

Indlæg af nikon » 13 sep 2017 22:53 pm

Jeg kender ikke Canon's modeller med for Epson's vedkommende har de kun til de store proff. printere.

Men som regel er Epson store de billigste med original blæk....især når de har tilbud.
Jeg har nu aldrig oplevet at de reklamerede med tilbud og så var det væk når man kom ind for at bestille....

/preben

Besvar