MLTR i Hjørring

For hverdagens snapshots, eksperimenter og diverse. Herunder eksperimenter med diverse kamerateknikker og efterbehandling.
Brugeravatar
JPFoxtrot
Moderator
Moderator
Kamera: Canon 5D IV og II, Olympus E-5
Geografisk sted: Frederikshavn
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: MLTR i Hjørring

Indlæg af JPFoxtrot » 25 mar 2019 09:08 am

youngman skrev:
25 mar 2019 01:26 am
Jeg er absolut ikke nogen koncertgænger, men en gang i 90erne kom MLTR til Saigon, hvor jeg boede på det tidspunkt, og da fik nogle af mine kolleger lokket mig med til koncerten, og jeg tog min nuværende kone med og indrømmet, det var godt nok en oplevelse, og så med flere tusinde vietnamesere, som dengang ikke var vant til noget som helst udefra, gjorde oplevelsen endnu større - min kone glemmer det aldrig. :cheers:
Ja det er lidt sjovt med MLTR. De har eksisteret i 30 år, og laver også stadig nye plader (senest STILL fra 2018 - hvis din kone ikke har det så KØB! :smash: ), men herhjemme er deres popularitet MEGET afdæmpet, og det står i skærrende kontrast til de kæmpe koncerter de stadig afholder i østen, hvor de stadig er store mange steder.

Jeg selv havde et lille band i slut 90´erne, hvor et af medlemmer kunne skrive tekster og så lavede jeg musik til, og der var aldrig tvivl om hvor jeg fandt min inspiration til musikken :mrgreen:

Brugeravatar
Roadhouse
Rang: ULTRA BURST MODE
Rang: ULTRA BURST MODE
Kamera: Sony a7 mk. 3
Geografisk sted: Bjæverskov
Kontakt:

Indlæg af Roadhouse » 25 mar 2019 09:42 am

Flotte billeder.

Pudsigt nok var jeg også i Vietnam engang, rejste den 2. december 1999 (og de fleste husker nok hvad der skete i DK den 3. december 1999!) og da jeg kom til Hanoi, var jeg så privilegeret, at jeg havde min helt egen guide - en ung dame i starten af 20'erne. Da hun hørte jeg var dansker, udbrød hun impulsivt "Michael Learns to Rock is best in world" :-) Nu er jeg i den grad ikke fan af MLtR, men man bliver jo en smule nationalistisk og stolt over at nogen fra vores bette land gør det så godt, at de er kendte helt omme på den anden side af jorden.

De næste 5 dage i Hanoi prøvede jeg intensivt at overbevise hende om de overlegne kvaliteter ved King Diamond, Metallica, Mercyful Fate, Atillery og hvad jeg ellers lige komme på, men den eneste reaktion fra den unge dame, var nogle generte fnis *LOL*
"Mænd i Danmark er ikke tøffelhelte, de lever bare i et frit land hvor de kan gøre præcis som konen siger ..." - Konfutse, 479 f.Kr.

LaasesmedAalborg
Rang: Nyankommen
Rang: Nyankommen
Kamera: PANASONIC LUMIX TZ90
Kontakt:

Indlæg af LaasesmedAalborg » 26 mar 2019 16:43 pm

Super fine billeder. Synes du fanger den der "koncert-ambience" ret godt. :-)

lovephotos
Rang: Lærling
Rang: Lærling

Indlæg af lovephotos » 27 mar 2019 16:25 pm

Jeg er absolut ikke til MLTR, men det betyder ikke at de ikke kan være fremrangende modeller til koncert fotos. Dejlige billeder, tillykke.

Brugeravatar
John Sahl
Rang: ELITEBRUGER
Rang: ELITEBRUGER
Kamera: Canon EOS 5D MkIII
Geografisk sted: 4140 Borup

Indlæg af John Sahl » 27 mar 2019 21:56 pm

Lækre billeder, det har du gjort godt!
John Sahl

Besvar