Hobby-fotograf søges

Lav et opslag her, hvis du SØGER en fotograf til eks. bryllup eller andre typer fotoopgaver - ELLER hvis du ER FOTOGRAF og vil UDLEJES til diverse opgaver, eller søger en MODEL.
Besvar
SolarCamp
Rang: Nyankommen

Hobby-fotograf søges

Indlæg af SolarCamp » 24 apr 2019 15:51 pm

Halløj!

Vi søger en amatørfotograf som har lyst til at fotografere nogle af vores produkter imod til gengæld at få lov at beholde dem.

Vi er lille firma ved navn SolarCamp. Man kan få et indtryk af vores produkter her: www.solarcamp.dk

Indtil videre har vi blot forladt os på de (nogle gange få) billeder vi kunne få fra vores producenter, eller vi har taget nogen selv. Det er dog ikke noget vi har nogen videre forstand på, og efterhånden som firmaet vokser, kunne vores tid meget nemt bruges andre steder.

Vi tænker at der måske findes nogen derude med en passion for fotografi på hobbyplan, som synes det kunne være interessant, så her er vi…

Antallet og typen af produkter er varierende (eksempelvis havelamper, lyskæder, solcelle opladere, springvand), men der vil aldrig være noget pres på. Hvis du for en periode ikke har tid/lyst til at håndtere en given mængde nye produkter, siger du bare til. Det skal være lystbetonet, og fungere for begge parter. Når det er sagt, kan det tilføjes:
  • Til at starte med har vi en lille bunke produkter ”opsparet” som godt kunne bruge flere og bedre billeder. Derfra er det nok forventeligt at vi har 1-4 nye produkter om måneden.
  • Det vil fungerer sådan at vi sender dig omtrent 3-7 produkter per gang, og med mindre andet aftales, vil vi nok forvente nogle billeder retur inden for 1-3 uger.
  • Hvis der sendes mere end 1 stk. af et givent produkt, er det fordi vi også ønsker billeder hvor der kan ses mere end én af dette.
  • Du får som nævnt lov at beholde alle produkterne vi sender.
  • Du må også gerne bruge billederne selv; til din profil, Instagram, portfolie og lignende – så længe du ikke sælger dem til vores konkurrenter, er vi glade.

Når vi har nye produkter, vil vi skrive til dig med links eller beskrivelser af produkterne, og høre om du har tid, og i så fald vil vi sende en pakke direkte til din dør. Billederne kan senere blot uploades til en Dropbox folder som vi kan hente dem fra (eller et andet system, hvis du har et). Vi kan selv klare eventuel billedbehandling.

Hvis du synes dette kunne være interessant, så send mig en besked 🙂

Mvh. Martin
SolarCamp

edlef01
Kamera: Canon 77D
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Re: Hobby-fotograf søges

Indlæg af edlef01 » 25 apr 2019 23:37 pm

Hej Martin.

Jeg arbejder lige præcis på at opbygge en portfolie, så jeg vil da rigtig gerne byde ind på opgaven.

Du er velkommen til at kontakte mig på 22935292 eller edlef01@gmail.com.

Håber at høre fra dig.

Mvh
Martin Edlef Nielsen

Maria hvid
Rang: Lærling
Rang: Lærling
Kamera: 5dsr

Indlæg af Maria hvid » 26 apr 2019 07:06 am

Hej

Det lyder da meget spæendene det kan jeg godt hjælpe jer med.

Du kan ringe på 22939070 og vi kan tage en snak om det...

i kan se min hjemmeside www.mariahvidphotography.dk

Har mest taget billeder af mennesker men kunne være sjovt at bruge noget tid på nogen finde produkter.

håber ar høre fra jer

med venlig hilsen

Maria hvid larsen

steffenchristensendk
Rang: Bruger
Rang: Bruger
Kamera: Canon EOS 7d
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Indlæg af steffenchristensendk » 26 apr 2019 08:41 am

Har sendt en pb :)

Med venlig hilsen
Steffen Christensen
https://www.steffenchristensen.dk
Freelance webudvikler og fotograf

https://www.hjulguide.dk
Teknisk hjuldata på alle biler solgt i Danmark

https://www.bilevents.dk
Danmarks største bilevent kalender

SolarCamp

Indlæg af SolarCamp » 26 apr 2019 15:22 pm

Hej med jer,

Mange tak for jeres interesse!

Vi har nu startet et samarbejde :cheers:

Med venlig hilsen

Martin
SolarCamp

Terkel christensen
Kamera: sony a700

Indlæg af Terkel christensen » 02 sep 2019 15:31 pm

Hvordan går det med projektet. Jeg er en godt dreven fotograf og billedbehandler og kan byde også ind :)
www.terkelchristensen.dk/produkt

Besvar