Fotorygsæk

Spørgsmål/debat om ekstraudstyr, eks. objektiver, hukommelseskort, blitz, filtre og reflektorskærme.
Besvar
NetmacsterDK
Rang: Lærling
Kamera: Canon EOS 80D og Canon EOS 550D

Fotorygsæk

Indlæg af NetmacsterDK » 08 aug 2019 21:42 pm

Er der nogle der kender et alternativ til Shimoda Adventure 40 eller F-Stop Gear’s rygsække, som kan åbnes igennem rygstykket?

Jeg kunne sagtens købe begge mærker og tasker - hvis de da var til at opdrive i en dansk shop!!!:-)

Brugeravatar
Søren N
Rang: ELITEBRUGER
Rang: ELITEBRUGER
Geografisk sted: Næstved

Re: Fotorygsæk

Indlæg af Søren N » 09 aug 2019 09:17 am

Det er selvfølgeligt et personligt valg om man vil men jeg har ikke fortrudt mine F-stop køb. Jeg har en Guru og en Tilopa BC samt en stak ICU'ere. Alt købt direkte fra F-Stops EU varehus. Deres hjemmeside er så ændret men de sender fra Holland og de er til at snakke med hvis du har bekymringer.
Eneste anke jeg har haft er den til tider lange responstid på ordrer grundet høj popularitet. Shimoda laves af en tidligere F-stop designer. Kender ikke mærket men det ser meget interessant ud.
Søren Nielsen

If we spent more time analyzing our photographs as we did analyzing gear we’d make much better photographs no matter what that gear is.

David Duchemin

NetmacsterDK
Kamera: Canon EOS 80D og Canon EOS 550D

Indlæg af NetmacsterDK » 09 aug 2019 12:48 pm

Tak for dine input, Søren - jeg må begive mig ud i at købe fra en shop der ligger uden for landets grænser for mit næste taskekøb:-)

Brugeravatar
nimb
Kamera: Sony A9
Kontakt:
Galleri: Se brugergalleri

Indlæg af nimb » 16 sep 2019 00:31 am

Har du overvejet Peak Designs Everyday Backpack ?

Eer helt vildt glad for min taske. Den er lidt anderledes end traditionelle fotorygsække men absolut værd at tjekke ud,

Besvar